Interview s Ing. Zuzkou Boudnou, která si díky našim kurzům vybudovala vlastní značku a pomáhá lidem FEELWELL

Milí přátelé,

v dalším rozhovoru vás seznámím se Zuzkou. Je to mladá krásná žena, maminka dvou nádherných holčiček, původní profesí marketingová manažerka. Tedy znalá všech marketingových triků a lákadel. Do našeho kurzu Poradce pro výživu ji přivedl zájem o výživu vlastních dětí, dnes je podnikatelka na vlastní noze a s vlastní hlavou. Jako správná markeťačka hodně mluví, ale dokáže i pozorně naslouchat:) Podniká v oblasti zdravého životního stylu, wellness a anti-agingu pod značkou FEELWELL, což vyjadřuje i její hlavní filosofii.

Zuzko, co vlastně přesně profesně děláš?

Jako výživová poradkyně a koučka zdravého životního stylu ukazuji lidem cestu, jak žít zdravě a cítit se dobře nejen nyní, ale z dlouhodobého pohledu. Pomáhám svým klientům, jak se v dnešní přeinformované době internetu vyznat ve spoustě rozdílných informací o tom, co je ve výživě správné a co ne, které potraviny jsou zdravé a které ne, jak je vybírat a připravovat z nich jídla rychle a chutně tak, aby se zdravý životní styl stal trvalou radostí a ne pouze dočasnou „dietou“ k dosažení určitého cíle. Také pracuji s technologiemi na anti-aging a preventivní medicínu a navrhuji pro své klienty speciální péči o sebe nejen zevnitř, ale i zvnějšku. Propojuji tak nutriční terapii s anti-agingem což celkově doplňuje koncept FEELWELL.

 

Proč jsi se přihlásila na kurz Poradce pro výživu k NutriAcademy?

Na kurz jsem se přihlásila, protože se o zdravou výživu zajímám celý život, ale potřebovala jsem si ujasnit, jak vše funguje a co je vlastně správné. Chtěla jsem umět sestavit jídelníček nejen sobě, ale i mým dětem a případně pomáhat i dalším lidem. A přestože pracuji v marketingu, oblast zdraví, krásy a výživy byla vždy mým koníčkem. Začala jsem si tedy plnit sen o podnikání, které by mě naplňovalo.

 

Proč zrovna NutriAcademy?

Kurz jsem našla na webu a rozhodla se intuitivně, podle popisu kurzu a pocitu, jaký jsem z toho měla. Taky se mi zamlouvalo, že můžu absolvovat kurz intenzivní formou, což v dané době nikdo nenabízel, a i když to někteří kritizují, na kvalitu to rozhodně nemělo vliv. Jsem zaměstnaná maminka dvou dětí a bojuji s časem, intenzivní forma mi naprosto vyhovovala, protože jsem si na kurz udělala týden volno, zajistila pro děti hlídání a věnovala se pouze vzdělávání. Bylo to celkem náročné – přes den teoretická i praktická výuka, po večerech jsem se učila a v noci dělala domácí úkoly:) Měla jsem to tedy pěkně ucelené:). Vím, že kolegyně, se kterými jsem se potom setkávala na dalších kurzech NutriAcademy, studovaly tento kurz 3 nebo i více měsíců, ale věděly v podstatě totéž co já. Pro mě byla intenzivní forma skvělá.

 

Proč jsi cítila potřebu udělat si u nás další kurzy?

První kurz mi dal nezbytné základy a spoustu faktických informací o výživě a o tom, jak sestavit jídelníček podle cíle. Naučili jsme se analyzovat současný jídelníček, rozklíčovat v něm správné a špatné návyky a sestavit nový individuální jídelníček na míru každému klientovi.

Další kurzy jsem si zvolila, abych se dozvěděla víc – studovala jsem u více společností, ale byla jsem dost zklamaná z toho, co jsem se „ne“dozvěděla. Tak jsem se vrátila k Nutriacademy. Zní to trošku jako placená reklama, ale není. Všechny kurzy bych si vybrala znovu a stejně.

Nakonec jsem zde absolvovala skoro všechny kurzy – Life style kouč, Výživa dětí, Fitness jídelníčky, Odkyselení a zatím poslední byla Škola psychosomatiky.

Zajímala jsem se také o to, jak pracovat s klientem nejen jako výživový poradce, ale i jako kouč. Mnohdy si totiž špatně definujeme cíl a to, čeho chceme vlastně dosáhnout a potom jsme zklamaní, že výsledek není to, co jsme si představovali. Koučink je o vedení a objevování toho, co vlastně hledáme a každý z nás víme, ale je to ukryto v našem podvědomí a my to jen musíme objevit. Je o hledání cest nejen ve výživě, ale i v pracovním a osobním životě. Já osobně se totiž stále vzdělávám, osobní rozvoj beru jako celoživotní cestu, která mi otevírá nové obzory, dává mému životu stále nový směr a také potkávám spoustu zajímavých lidí, kteří jsou stejně naladěni jako já.

 

Co myslíš, je v tomhle oboru těžké najít uplatnění? Působíš na Moravě – je tam o tyto moderní služby vůbec zájem?

Oblast wellness, zdraví a výživy je dnes velký trend. Žijeme v době, která má závratné tempo, obklopují nás technologie, o kterých se našim rodičům ani nesnilo. Trávíme většinu svého času u počítače, televize či telefonu a k přesunu do práce a zpět používáme auto. A k tomu si můžeme koupit všude kolem jídlo – cokoliv, na co si vzpomeneme, spousta průmyslově zpracovaných potravin, smažených pokrmů, polotovarů dochucených glutamátem a v kterékoliv roční době také ovoce a zeleninu dovezenou ze všech koutů světa, ve kterých není ani stopy po vitamínech, na které spoléháme.

To vše se zákonitě podepisuje na našem zdraví a čím dál více lidí začíná chápat, že prevence a zájem o zdravý životní styl je nutností pro to, aby do se budoucna cítili dobře, měli dostatek energie a byli zdraví. Nezáleží, jestli jsme v Praze nebo na Moravě.

Co se týče uplatnění, konkurence je dnes všude, ale věřím tomu, že pokud se něčím odlišíme a děláme tu práci srdcem, své klienty si vždy získáme.

 

Jsi v kontaktu s lidmi, které jsi potkala na našich kurzech? Podporujete se vzájemně v praxi nebo při podnikání?

Na každém kurzu jsem poznala několik krásných lidí, za které jsem vděčná a se kterými se přátelím dodnes. Vzájemně si pomáháme, podporujeme se, radíme si, co funguje a co ne. Nejsme konkurence, naopak. Každopádně v podnikání je důležitá hlavně praxe.

 

A já opět dodám, že kdybyste se chtěli se Zuzkou spojit, dozvědět se více o jejím podnikání nebo se cokoli zeptat, najdete ji na facebooku zde https://www.facebook.com/feelwell.cz/ nebo na jejím osobním profilu https://www.facebook.com/zuzana.boudna

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>